Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Härlig dag med sonen

Publicerad 2016-04-16 17:00:16 i Allmänt,

Morgonen spenderade jag med att ta hand om den söta lilla prinsessa. 
 
 
Men efter det var det dags för mig och sonen att ha lite kvalitetestid så Linnéa fick stanna med sin pappa medan jag och Nico åkte på teater och såg Petter och hans fyra getter. Precis lagom tempo och lagom lång (en halvtimma) så Nico tyckte att den var jätterolig. Han kunde inte sitta still utan hoppade upp och ner och klappade händerna av förtjusning.
 
 
Efter det åkte vi till öppnandet av Akademibokhandeln här för att Nico skulle få träffa sin favorit boktigern Acke. Han fick också köpa en bok och var väldigt nöjd.
 
 
Sedan blev det McDonalds och efter det hem igen. Nu är han ute i trädgården och eldar tillsammans med maken, vilket också är som ett litet äventyr för honom, så jag tror han haft en bra dag med ensamtid med både mig och hans pappa. 
Jag passar på att ta det lite lugnt då Linnéa sover. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela