Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

In a daze

Publicerad 2015-10-17 12:01:57 i Allmänt,

Idag känner jag mig inte riktigt närvarande. Kan vara för att jag sov kanske en timma i natt. Först kunde jag bara inte somna och sedan var min ena katt jävulskt jobbig i timmar. Försökte gräva sig in i byrålådor och var allmänt störd. Nu är jag ett vrak som dessutom mår illa.... ojsa ojsa vad jag tycker synd om mig själv :p
 
Roar mig med att sitta på lush.se och fundera på att köpa ett gäng badbomber. Kollade upp så det inte är farligt att använda sådana när man är gravid men det verkar vara helt ok.
 
Sedan skall maken köra Ali till bussen då han skall åka och ha kul med kompisar, och så skall maken passa på att köpa hem pizza. Hoppas må lite bättre sen så jag får i mig något.

Kommentarer

Postat av: helen

Publicerad 2015-10-23 01:50:30

Hej!
Jag fick barn i juli, och mådde precis som du under graviditeten. Gick ned 18 kg för att jag inte kunde äta. Fy fan alltså, stackare! Och fick beröm på förlossningen samma dag som ungen föddes. idiotbarnmorskor.

Jag levde på frukt, smoothies och läsk. :D

Svar: Ja gud vilken dum kommentar av dem! Det är inte kul att inte kunna äta :/
Knyttet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela