Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Going mad

Publicerad 2015-10-03 19:11:32 i Allmänt,

Jag sover för lite på grund av ischias och enorma nattliga svettningar. Jag äter knappt pga illamåendet. Jag är konstant supertrött. Dessa faktorer i kombination gör att jag långsamt tappar förståndet och idag har jag verkligen varit "den galna gravida frun".
 
Dagen började med att jag "vaknade" med en inre känsla som illustreras nedan
 
I takt med att illamåendet stegrades i kombinationen av att bli allt tröttare eskalerade det sedan till ett inre vrål
 
 
maken sa att jag borde lägga mig och vila men frustrationen av att försöka sova medan en  femåring kör bil bredvid en och frågar en gång varannan sekund om man vill leka förvärrade bara det hela...
 
 
När de hysteriska tårarna kom förstod maken att han borde ta med sonen på en liten utflykt
 
 
Då fick jag dock dåligt samvete och städade lite istället för att vila och blev inte ett dugg piggare... Humöret blev dock lite bättre när maken erbjöd sig att åka och köpa bulle på kvällen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela