Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Dagens tre favoriter

Publicerad 2015-05-04 17:22:13 i Allmänt,

3. Mitt nya linne från Halens.
 
Ja mer än så tänker jag inte säga då jag inte vill att de skall ta slut innan jag hinner beställa fler...mohahaha
 
2. Snackbars från GetRaw
Om man dels skall äta mellanmål och dels är lite godis/chokladsugen så är dessa perfekta. Man skall inte lura sig själv att de är supernyttiga, men de är nyttigare än en chokladkaka och framför allt ger de lite mättnadskänsla och innehåller nyttiga ämnen.
De finns i fyra smaker; en med choklad och nötter, en med lakrits och nötter, en med frukt och bär samt en med toffee och nötter. Jag har testat tre av dem (inte den med lakrits) och alla är riktigt goda, framför allt den med frukt.
 
1. En solklar etta är Macademian treatment oil
 
Jag kan förstå att eleven.se skickar med dessa som provpåse då den är fantasisk! Fungerar som balsam eller inpackning och gör håret så mjukt och gläsande att det var som ett mirakel hade skett i mina torra hårtoppar. Luktar gott också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela