Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Blöö

Publicerad 2015-05-26 21:10:24 i Allmänt,

Jag har haft en stressig dag på jobbet och efter det var det vårfest på dagis. Nu är jag helt slut, och imorgon har jag möten heela dagen på jobbet och när jag kommer hem måste jag ta tag i alla räkningar. Torsdag och fredag skall vi inte ens tala om. Längtar tills lördag och att bara få andas ut lite.
 
Har så mycket jobbiga tankar och känslor just nu så vet inte riktigt vad jag skall göra med mig själv. Efter denna veckan är det nog bara två veckor kvar tills jag har en vecka semester. Då hoppas jag få möjlighet att bara andas lite. Även om jag gjort en milslång lista på saker jag vill hinna med den veckan inkluderande grävane av jord, målning av ytterväggar, bärandes av sten, plantering av smultron och lite annat.... och Astrid Lindgrens värld... Nu känns en vecka lite kort. Dock arbetar jag bara tre veckor efter det innan jag har semester igen tror jag.
 
Sova sova säng säng säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela