Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Existerar fortfarande

Publicerad 2015-03-14 18:25:34 i Allmänt,

Jag har som ni säkert märkt inte haft så mycket tid eller lust att blogga det senaste. Fokuserat på att greja hemma, träna, vara med sonen och annat. Mår bra, men har bara ingen större inspiration att skriva alls för tillfället.
 
Men för att bara droppa förbi och säga hej så kör jag lite frågor med svar för att jag göra det enkelt för mig själv... och för att jag har en sjuklig besatthet av att svara på frågor...
 

1. Vem litar du på? Jag litar på min man, mina föräldrar och min bror i de flesta lägen. Överlag undviker jag att lita på folk.

2. Vilken färg har du på dina trosor just nu? Svarta, alltid svarta... nästan

3. Vilken färg har du på din BH just nu? Ok, jag har inte hittat på detta skumma frågor själv. Jag bara snodde listan från Egoinas sida. Men rosa är svaret.

4. Vilket är ditt favoritnummer? 13

5. Vad var det senaste du åt? Kycklinggryta

6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Ljust lila

7. Hur är vädret just nu? Börjar bli kväll nu men har vart en solig idag

8. Vem var den senaste personen du pratade i telefon med? Min mamma tror jag

9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Händerna... man måste ha rätt typ av händer

10. Vad har du för skostorlek? 35-36

11. Favorit tv-program? Just nu Law and Order - SVU

12. Har du några syskon? Lillebror

13. Längd? 163 cm.

14. Hårfärg? Råttbrunt, mörkblont...typ

15. Ögonfärg? Bruna

16. Använder du kontaktlinser? Nix

17. Favorithögtid? Midsommar

18. Favoritmånad? Maj

19. Har du gråtit någon gång utan anledning? Jag har väl alltid ansett att jag har en anledning men om det är en bra eller normal anledning är väl en annan fråga

20. Vilken var den senaste filmen du såg? Sista Hobbit-filmen? Jag minns inte

21. Favoritdag på året? Är nog midsommar det med

22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Nej, sådant brukar jag inte ha problem med

23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Absolut inte.. hatar att vara upp och ner

24. Kramar eller kyssar? Beror på personen...

25. Choklad eller vanilj? Choklad

26. Har du tatueringar? Nej men funderar på att skaffa en vit tatuering

27. Vad lyssnar du på just nu? Min man lyssnar på nån ateistisk debatt i bakgrunden

28. Är du kär i någon kändis? Njee.. inte kär..

29. Vilka böcker läser du just nu? Ingen alls just nu, men läste nyss Keplers senaste

30. Piercingar? Inget annat än vanliga "hål i öronen"

31. Favoritfilmer? Allt som har med Marvel att göra?

32. Favoritfotbollslag? Struntar totalt i allt som har med fotboll och göra, men IFK Göteborg då...

33. Vad gör du just nu? Skriver? I övrigt noll

34. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Inte så förtjust i popcorn alls... det fastnar i tänderna

35. Hundar eller katter? Katter

36. Favoritblomma? Förgätmigej...

37. Har du blivit påkommen med att göra något du inte får göra? Säkerligen

38. Har du en bästa kompis av det motsatta könet? Min man ä rmin bästa kompis... jag vet, tråkigt svar

39. Har du älskat någon någon gång? Ja.

40. Vem vill du träffa just nu? Ingen speciell

41. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Några få

42. Har du någon gång skjutit med en pistol? Nej

43. Gillar du att flyga med flygplan? Absolut inte!!! Ångest

44. Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt.

45. Hur många kuddar sover du med? Har tre, men när jag skall sova lägger jag undan två

46. Saknar du någon? Nje inte direkt

47. Lyssnar på radio? När jag kör bil

48. Är det någon på Tumblr som du vill dejta? Eeh nej

49. En dålig vana? Har en hel del...

50. Din senaste nerladdade app? Viktväktarnas app.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela