Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Saker jag ser fram emot.. och saker jag inte ser fram emot

Publicerad 2015-06-06 18:33:15 i Allmänt,

Detta inlägg är helt enkelt en kom-ihåg-lista förklätt som ett blogginlägg.. typ. För jag inser ju att ingen egentligen är sådär speciellt intresserad av att läsa vad jag ska och inte ska göra på min fritid. Vilket å andra sidan gör hela denna blogg menlös när jag tänker efter ...
 
Skit samma... Just nu ser jag fram emot följande:
 
* Midsommar! Årets bästa dag i min mening. Men i år lite nervöst då jag firat på samma ställe varje år i hela mitt liv men vi i år skall pröva något nytt. Och vi vet ju alla att jag helst inte testar nya saker.
 
* En veckas semester (som avslutas med midsommarhelgen). Underbart!
 
* Vi kanske skall få träffa ett eventuellt fosterbarn veckan efter midsommar. Väldigt spännande!
 
* Vi ganska snart är klara med alla "måsten" hemma
 
* Att se om Levaxinet jag just fått utskrivet kan hjälpa mig att bli piggare... känner mig ännu hoppfull
 
* Skatteåterbäringen!!!
 
Saker jag inte ser så mycket fram emot:
 
* Det jag faktiskt måste göra för att bli klar med alla "måsten", som att putsa grunden, rensa rabatter, bära sten, måla hus och staket, måla lister och en del möbler... and so on... (jag kommer inte ha många lediga stunder på min semester inser jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela