Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Tradera-tokig

Publicerad 2015-12-15 18:45:19 i Allmänt,

Nu när jag är hemma och har tråkigt om dagarna så blir det en hel del Tradera-spanande och en hel del köpande också. 
Mina favoritmärken är för närvarande Chill Norway, Cream, Soya Concept, Rabalder, Noa noa och en del Odd Molly (även om jag sällan har råd med de plaggen).
 
Tänkte dela med mig av några av mina senaste favoritköp.
 
Blusen ovan är mitt hittills enda Odd Molly-köp, men den var till ett bra pris och så himla söt att jag inte kunde hejda mig.
 
Denna söta spetsklänning tror jag är av märket Cream men minns inte säkert.
 
Min lila skinnhandväska älskar jag! Jättebra pris och som i nyskick. 
 
Den broderade ullkappan ovan har jag ännu inte hunnit få hem men tog med den ändå eftersom jag var så nöjd att jag vann den auktionen.
 
Denna söta lilla kofta, som jag tror är från rabalder, fick jag hem idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela