Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Min egen önskelista

Publicerad 2015-12-16 16:58:00 i Allmänt,

 Nu köper vi inte julklappar till vuxna i min familj (vilket är lika bra det för det är roligare att fokusera på barnen) men det hindrar ju inte att jag gör en liten önskelista till mig själv så jag kan ge mig själv lite presenter efter jul :)
 
Har lite saker jag skulle vilja köpa från IKEA just nu.
 
Jag vill ha skålar och tallrikar från serien Arv. Speciellt eftersom maken gett bort alla mina frukostskålar till kaninerna så jag aldrig har något att äta ur :P
 
 
En smal, lite högre byrå till badrummet hade passat bra. Även om jag ännu inte riktigt lyckats klura ut hur jag vill möblera därinne.
 
Jag vill ha ett ställ där jag kan förvara räkningar och annat och varför inte ett rosa? Och även tidskriftssamlare för alla våra nöriga serietidningar.
 
En vit byrå funderar jag på om jag kan få plats med i sovrummet. 
Och framför allt så vill jag ha denna lilla rullvagn att ha till Nicos pysselgrejer så han kan ha papper och pennor nära till hands. 
 
Jag tror inte att det finns på IKEA men är också på jakt efter en snyggare pärm med plastfickor där jag kan spara alla hans teckningar, lappar och annat som han skapat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela