Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Fredagsmys och Lördagsutmattning

Publicerad 2015-12-19 20:15:12 i Allmänt,

Igår var jag och hälsade på mitt jobb. Var verkligen roligt att prata med kollegor och framför allt att träffa killarna som bor där och  lämna liten julklapp. Blev en del kramar från goingarna. Saknar verkligen mitt jobb. 
 
Sedan var det fredagsmys med sonen vilket gick sådär då all teknisk utrustning i huset för närvarande verkar falla i bitar. Men bra i alla fall :)
 
Idag hade Nico mini-jul tillsammans med sin kompis Elin. Hon kom hit vid 11 och de bytte julklappar, lekte, åt lunch, bakade pepparkakor och annat. Själv försökte jag bara hålla mig vid liv då jag av oklar anledning knappt lyckades sova alls i natt och idag har haft en helvetisk huvudvärk.
Nico var mycket nöjd med dagen i alla fall. 
 
Nu hoppas jag få sova snart..... kollapsen är nära

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela