Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Sammanbrott och annat

Publicerad 2015-04-07 14:42:38 i Allmänt,

Fortsätta trenden att förklara och ursäkta mitt dåliga bloggande i början av varje inlägg eller bara köra på? Äh va fan vi kör på... typ.
 
Den senaste tiden... hur skall jag sammanfatta den? Jag väljer att sammanfatta osammanhängande och i korta meningar... känns som en plan.
Vi skaffade en kanin till - Majlis.
Vi (mest maken) gör mindre renoveringar inne i långsamt tempo
Jag har varit mycket sjuk i feber och skit
Jag har maniskt sett alla säsonger av Law & Order Special victims unit - är nu inne på den sista
Vi håller på med utredning för att bli familjehem
Jag har haft mindre sammanbrott med extrem deppighet som kan varit kombo influensa + pms
 
Nu måste vi fortsätta få ordning inne i huset
Vi måste rensa alla saker vi ställt i föräldrarnas lada (o-kul)
Vi måste ta tag i trädgården
Vi måste fixa nån som kan göra klart det sista utanpå huset
 
Jag måste bestämma mig för vad jag vill i mitt arbetsliv
... suck.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela