Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Still alive

Publicerad 2014-09-29 21:01:28 i Allmänt,

Jag lever fortfarande men har inget bloggsug alls för tillfället.
Känner att jag vill fokusera dels på mitt bokskrivande men också på att få in rutiner i vardagen. Jag har svårt för det och internet rubbar definitvt det hela.
Dessutom känner jag just nu att jag inte har så mycket jag vill skriva om. Mitt jobb är inget jag bloggar om, delar av mitt privatliv skall förbli privat (allt bra dock= och sonen börjar bli såpass stor att jag inte vill skriva för detaljerat om honom heller. Svårt det där, var man skall sätta gränsen.
 
Var i alla fall på bio i lördags med brorsan och såg Guardians of the galaxy igen eftersom den är så superbra. Det är kul när jag och brorsan hittar på saker själva ibland. Nico blev dessutom inte ens ledsen att jag åkte utan han hade myskväll med film och popcorn hemma med maken så plötsligt var det som en ny värld öppnade sig då jag faktiskt kan dra iväg ibland.
 
Men jag är inte helt försvunnen... återkommer då och då och kanske ofta ibland... men just nu lägger jag min energi på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela