Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Snark

Publicerad 2014-09-01 19:29:40 i Allmänt,

Idag har jag haft världens stressiga dag på jobbet med samtal non-stop. Efter jobbet var det direkt till dagis för möte. Sedan handla. Jag åt för första gången klockan 17.30 idag. Det var min frukost/middag/kvällsmat.
 
Så idag orkar jag varken blogga eller skriva på bok. Jag vill bara sova.... Fast först skall jag natta sonen och se på lite tv-serie med maken. Vi ser just nu den engelsk-franska versionen av Bron - The tunnel. Faktiskt riktigt bra fast man vet hur den slutar. Och Saga som i denna version heter Elise spelas av kvinnan som spelade Fleur i harry Potter... bara det liksom.
 
Annars har jag absolut inget spännande att berätta. Imorgon är det ännu mer stress på jobbet samt att jag skall sätta mig och schemalägga mitt liv. Enda chansen jag har att inte stressa söner och få gjort allt som behöver göras.
Hur lyckas alla andra människor få plats och tid och ork med både jobb, leka med barn, träna, städa, umgås och slappna av?? Jag fattar det verkligen inte.

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2014-09-03 00:19:07

Vi har inte ork eller tid, det bara verkar så... Håll Skenet Uppe är det nya svarta...

Svar: Tack, och skönt att höra :)
Knyttet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela