Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Inte idag heller

Publicerad 2014-09-02 20:52:31 i Allmänt,

Jobbat, myst med sonen, skrivit en halv sida på boken och sedan orkade jag inte mer. Imorgon blir jag nog hemma från jobbet för mår verkligen inte bra och känner att jag måste ge mig själv tid att vila för att inte gå in i väggen.
 
Men då jag skriver då dåligt så får ni läsa detta istället:
 
Viktigt inlägg om att man faktiskt tar del av ett övergrepp då man tittar på nakenbilder som sprids mot personens vilja.
 
Ett annat viktigt inlägg av When Darkness Falls kring hur media påverkar vårt sätt att tänka kring övergrepp genom sitt sätt att använda ordet sex felaktigt.
 
Och om man inte vill vara så allvarlig utan ha kul kan man läsa detta underbara inlägg där politiker svarat på frågor om zombies. Underbart!
 
Nico var för övrigt lycklig idag då han äntligen fick ett par rosa prinsesshandskar.... som han nu har med i sängen när han sover <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela