Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Sätter sprätt på pengarna igen

Publicerad 2014-10-23 20:39:44 i Allmänt,

Idag var jag ute några ärenden för jobbets räkning... Skulle inhandla paraplyer och skrivarpapper. Då jag var lite oklar på var jag skulle hitta det jag skulle ha till lämplig summa pengar så blev det en del runtstressande i olika affärer och såklart sprang jag då på lite saker som jag bara var tvungen att köpa till mig själv.
 
På Rusta hittade jag följande saker, där jag letat fram bilder på nätet på dessa produkter då jag:
1. Inte hade bra bilder
2. Inte orkade ladda över bilderna från telefonen
3. Inte ens packat upp en del av det..
 
så bilderna är inte mina mao.
 
Men i alla fall... här kan ni se vad jag var tvungen att ha..
 
En låda full av pysselsaker... alltid bra att ha.
 
 
Ett slags ställ med små plastboxar för förvaring i trevliga färger
 
Två fjärilsgirlanger i olika färger (som sagt var bilden inte min men var roligare att visa hur de ser ut än visa en platt förpackning).
 
Sedan rusade jag förbi Bauhaus där jag var tvungen att köpa en rulle av deras tapet med Marvel superhjältar på. Min plan är att använda denna för att tapetsera ett skrivbord, kanske inne i en bokhylla och annat skojsigt... Kanske rama in bitar av den, vem vet.
 
Very very cool
 
Slutligen köpte jag en ram också till vår nya Guardians of the galaxy-tavla. Ni får se fin bild på detta när den hängts upp på lämplig plats.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela