Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Opepp

Publicerad 2014-10-05 18:40:17 i Allmänt,

Idag har varit en riktig söndag på något sätt... Inte mycket vettigt blivit gjort och varit allmänt opepp. Eller jag rensade kylskåpet och vek tvätt... that´s it.
 
Nico har varit på surt humör hela dagen och fått utbrott för allt. "Dumma mamma" är det jag hört vrålas mest av allt idag. Han har dock haft sina söta stunder däremellan.
 
Själv kan jag knappt röra mig då jag fått nåt keff med mina fogar. Hade ju jätteproblem (svimmade av smärta i en affär bland annat) när jag var gravid med Nico och det försvann aldrig helt efteråt. Nu vette sjutton vad jag gjort... var ute och sprang lite igår bara... och nu känns det blygdbensfogen som den helt pajat. Som en kniv som huggs in varje gång jag rör mig. Mycket oskönt och gör mig smågrinig.
 
Så nu skall jag göra ingenting resten av kvällen är planen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela