Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Kände mig som Kissie ..;)

Publicerad 2014-10-11 19:00:46 i Allmänt,

Jag är inte den som ofta orkar sminka mig, och måla naglarna orkar jag typ aldrig numer. Så när jag beställde lite grejer och hämtade ut en låda med smink på posten så kände jag mig typ som (en något större och otrendigare) Kissie...haha.
 
Blev följande 4 saker (o så fick man en del prover med på köpet)
:
Ögonskugga... den uppe till höger.
 
Pixie dust nagellack
BB-cream
och ett serum mpt acne.. får se om det kan hjälpa vid mina månatliga utbrott
 
Fick lite feeling idag och testade nagellacket, som jag älskade,
 
Ser finare ur irl. Såg att det fanns i fler färger än denna rosa så måste nog köpa några till. Nico gav det dock inte godkänt: Gillar inte glitter! var hans utlåtande.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2014-10-11 20:52:30

Mario Badescu är min favorit. Älskar deras Aha Body Soap! 👍

Svar: Får hoppas att deras serum funkar bra det med då :)
Knyttet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela