Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Habilitering... och en liten grej

Publicerad 2014-10-22 12:46:59 i Allmänt,

Idag var vi på habiliteringen med sonen för utredning. Skall inte gå in så mycket på det, mer än att han överraskade oss och man satt och kände sig stolt och förvånad. Han kan så mycket mer än vad vi tror.
 
Dock var det lite segt då ingen av oss sovit bra i natt. Av konstig anledning verkade vi alla tre besväras av mardrömmar och upprepade uppvaknanden och ingen av oss var på bra humör på morgonen. Ingen av oss är pigg nu heller, så blir nog en väldigt lugn dag.
 
På vägen hem stannade vi till på ICA Maxi för jag behövde handla och där hittade jag en liten grej jag var tvungen att köpa (och det kostade inte mycket alls).
 
Hittade en påse med hemlig liten Lego-Simpsons figur
 
Man kunde få någon av följande..
 
Vi fick lilla Ralph, med hans Alla hjärtans dag-kort som han ger till Lisa. En av de roligaste man kunde få tycker jag... men ångrar att jag inte köpte några påsar till nu i efterhand :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela