Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Filmer jag är sugen på

Publicerad 2014-10-26 16:44:19 i Allmänt,

Idag har jag färgat mitt hår... eller ja, min mamma har färgat mitt hår. Min plan var att det skulle bli mörkt lila, men det blev kanske lite väl mörkt. Ser nästan svart ut känns det som...
Blir ingen bild på det idag dock då jag i övrigt ser ut som skrutt.
 
Jag och maken har börjat se serien Supernatural nu. Jag fattar inte att jag inte sett den innan. Tycker väldigt mycket om den. Lite X-files känsla. Maken är inte lika såld på serien som jag dock så får väl se om han klarar sig igenom 10 säsonger eller om det blir jag själv som får se.
 
Har suttit och kollat trailers en stund nu. Finns två filmer som jag är väldigt sugen på att se.
 
Dels dramakomedin The Skelton Twins. Tycker den verkar ashärlig. Tycker om när man kan få ihop drama och komedi, sorg och glädje, på ett bra sätt.
 
Dels skräckkomedin Life after Beth som verkar störtskön.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela