Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Blir inte roligare just nu

Publicerad 2014-10-02 18:52:29 i Allmänt,

Nej, tyvärr... jag har fortfarande inte så mycket tid att skriva meningsfulla inlägg.
 
Just nu sysslar jag med jobb, hålla ordning hemma (lyckas inte så värst bra), ta hand om barnet, skriva bok, försöka röra mig och umgås med min man. Kan låta som trista saker men det är det ju inte. Det är ju livet. Det skall man inte glömma... att det bästa inte finns på andra sidan av en datorskärm.
 
I övrigt är väl några av höjdpunkterna att jag hittat en träningsapp som fungerar toppen för mig. Små träningspass på 5-15 minuter som man kan klämma in när man har tid... som på en rast på jobbet eller medan potatisen kokar upp. Ger resultat med en gång nästan.
Och, framför allt annat, att Estrella procuerar dillskruvar igen! Väntat typ 10 år eller vad det kan vara på dem och är nu så lycklig att jag tryckte i mig en hel påse och kastade den senaste träningen i sjön.. haha... men det var gött. Köpte massor av påsar att ha i lager om de skulle ta slut i affären. Jag är kanske inte riktigt som jag ska.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela