Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

En gammal serie och en ny blogg

Publicerad 2014-11-01 23:58:42 i Allmänt,

För ett tag sedan skrev jag om serier jag önskar man hade gjort mer av, men insåg sedan att jag glömt en. En serie jag verkligen tyckte om och som jag tror hade kunnat bli riktigt bra var FreakyLinks.
Lite X-files för unga. 14 år sedan den gick men kul fortfarande.
 
 
Kommer börja parallellskriva en annan blogg också förresten. Får väl se hur länge jag orkar och hinner med det. Kommer mest skriva på engelska där tror jag och kommer mest handla om geek-saker. Många saker kommer jag dock skriva om på båda bloggarna... får väl se hur det blir.
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-11-02 23:07:40

Heja knyttet!

Svar: Tackar :)
Knyttet

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-11-02 23:08:02

Feministiska artiklar är bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela