Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Önskar jag orkade skriva lite mer

Publicerad 2014-05-07 19:25:19 i Allmänt,

Och önskar att jag hade något vettigt att skriva, men idag har det varit en låång dag på jobbet med massor att göra och det känns som om min hjärna är på väg att smälta bort.
 
Nu tycker jag dock att mitt jobb är fantastiskt kul. Känns som om jag var född att göra just detta. Varierande arbetsuppgifter med nya utmaningar varje dag, en kombination av papperarbete och arbete med människor, planering, struktur, ansvar och självständighet. Men det är en hel del att hålla i huvudet och man kan bli lite trött ibland.
 
Just nu längtar jag faktiskt lite till helg och hoppas på sol i alla fall någon dag så jag kan pula runt i trädgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela