Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Nej nu vill jag inte tänka på hemskheter

Publicerad 2014-05-27 19:26:20 i Allmänt,

Först tänkte jag skriva mer om valresultatet och det skrämmande med det, och sedan tänkte jag skriva om det sjuka med att en domare i USA lät en man som drogar och våldtagit sin ex-fru gå fri från fängelsestraff trots fällande dom med orden att hon borde "förlåta och gå vidare"....men så kände jag att jag fasen inte orkar tänka på mer negativa saker.
 
Istället kan jag berätta att sonen vaknade i morse och vrålade att han måååste ha pannkakor. Eftersom jag är usel på pannkakor så fick vi åka till mamma och pappa en stund efter dagis och få hjälp med det hela. Nico blev mycket nöjd.
 
Nu har maken just kommit hem och vi skall fortsätta med vår nya besatthet Veronica Mars. Jag går ju alltid all in och har nu börjat konsumera videoklipp med Kristen Bell (som spelar Veronica). Klippet nedan är min absoluta favorit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela