Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Jag har en dröm...

Publicerad 2014-05-21 09:08:50 i Allmänt,

Jag har åter sett ett litet tillskott av läsare vilket ju alltid är väldigt trevligt. De som vill får gärna presentera sig för jag blir ju lite nyfiken på vilka ni är :)
 
Och sedan har jag ju en liten dröm. Drömmen om att en dag kunna ha en "frågor och svar" med frågor som faktiskt ställts till mig och som jag inte bara snott från någon annan blogg :) Så har ni frågor så ställ dem... och har ni inga så hitta på några för att vara snälla :) Make my Dream come true :)

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2014-05-21 11:25:42

Hej! Jag är ny!
Jag har också en son, en ganska ny en, 2 månader, jag undrar, hur känner du inför just det, oroar det dig, med tanke på hur män förväntas vara i vårt samhälle? (väldans många kommatecken...:))

Postat av: Helena

Publicerad 2014-05-21 15:25:16

Jag har också tänkt att jag skulle vilja ha en "frågor och svar" någon gång, men så tänker jag att det blir så konstigt om ingen frågar något, så jag har inte vågat mig på det än :-)

Anyways, ett par frågor:
Vad tycker du är svårast som förälder?
Om du fick 10 miljoner kronor att göra vad du ville med, vad skulle du göra då?
Och slutligen, godis eller salta snacks?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela