Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Jag bara måste ju...

Publicerad 2014-05-17 17:36:21 i Allmänt,

Titta här vad Calleism informerade mig om (tack för tipset!!!).....
 
 
En Harry Potter uställning i Norrköping!!
 
Nu ligger ju Norrköping inte nästgårds direkt...:/... men jag bara måste ju dit... Det förstår ju vem som helst. Så nu är frågan om jag kan övertala maken att ta en omväg på hemvägen från vår lilla Strängnäs-resa i sommar.. eller om jag skall behöva rymma en helg på egen hand.
 

Kommentarer

Postat av: Calle

Publicerad 2014-05-19 08:15:17

Bara att komma! Vi fixar fika! Komsikomsi!

Svar: Kommer antagligen bli söndag v 29 som vi kommer till Norrköping :)
Knyttet

Postat av: Helena

Publicerad 2014-05-19 11:12:39

Vad ska ni göra i Strängnäs? Frågan ställs pga lokalt anknuten nyfikenhet ;-) För övrigt ser den där Harry Potter-utställningen sjuuukt lockande ut.

Svar: Ja visst gör den.. vi har redan bestämt oss för att ta den på hemvägen från Strängnäs. Vi skall dit eftersom maken kommer därifrån och han vill visa upp sina barndomstrakter :)
Knyttet

Postat av: Helena

Publicerad 2014-05-19 11:21:15

Åhå! Jag kan ju avslöja att ni då kommer att befinna er alldeles väldigt nära mina hemtrakter. Missa inte museijärnvägen (Östra Sörmlands järnväg), vad ni än gör! Har ännu inte träffat en unge som inte älskar den :-)

Svar: Tack för tipset :) Och skulle du vara i Strängnäs den helgen vi skall dit så får du hålla utkik och säga hej om du ser oss :) Helan och halvan (jag kort/tjock, maken lång/smal) med en vild liten unge :)
Knyttet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela