Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Ensam-hemma-kväll

Publicerad 2014-05-24 17:49:25 i Allmänt,

Idag skall maken iväg och ha någon slags sammankomst för ölprovning (känns lite störande stereotypt manligt men är ju inte så elak att jag dikterar hans fritid... inte helt och hållet i alla fall...hehe) och jag skall vara ensam hemma med sonen. Laddar med gamla filmer av det slag som jag vet att han inte tycker om, böcker och onyttigheter (borde ha köpt mer onyttigheter inser jag nu). Skall bara ligga i sängen och gotta mig (och ha stora nattningsfajten med sonen, som varje kväll nu för tiden).
 
Skall faktiskt bli riktigt skönt. Älskar min man men egentid är underskattat och alldeles för sällsynt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela