Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Vad man kan få för sina pengar...

Publicerad 2014-03-18 19:35:12 i Allmänt,

... om man åker till Gekås i Ullared... Vilket jag gjorde med lillebror idag. Med Citodon som dövade värken så gick det bra, och var mycket trevlig syskontime.
 
Spenderade 4000:- och för detta fick jag bland annat:
Jag är ingen bra fotograf... I know
 
Två stickade koftor - en svart och en gräddfärgad
 
 
 
En rosa vårjacka
 
Grön stickad tröja med stjärntryck
 
Beige finstickad tröja med stjärna
 
Syns inte riktigt men är stickad tröja i massa olika pastellfärger
 
Grå finstickad långkofta
 
Gräddfärgad stickad tröja med stjärntryck
 
Grå vardagströja med paljettdekor
 
Brun tröja med nitar
 
Svart tröja med nitar
 
Plus:
 

Svarta mjukisbyxor
Vit BH
Svart BH
Tre par trosor
5 par strumpor till mig, 10 par till maken och 6 par till Nico
Vårjacka till maken
6 t-shirts till maken
Två sorters lim (makens önskemål)
1 pkt hårsnoddar
2 par finare snoddar med stass
1 par örhängen
1 parfymflaska
 
1 dunk såpbubbor
2 pkt Brio-tågdelar
1 pkt Cars kinderägg
 
 
 
Fryspåsar
Microfibertrasor
Disksvampar
 
Och en film med Jake och piraterna, som gjorde Nico mycket glad
 
Har säkerligen glömt något också... oj vad jag shoppade.
 
Ej med på bild är de två par skor jag köpte på skoaffären utanför för 450:-. Ett par lila/rosa gympadojor och ett par svarta ballerinaskor med massa glittrande svarta stenar på. Mycket fina.
 
Nu har jag gosat med barnet som sedan somnade som en stock och skall sätta mig och äta middag med maken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela