Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Tjenixen

Publicerad 2014-03-04 15:04:49 i Allmänt,

Tittar bara in en snabbis på bloggen för att meddela att man nog inte kommer se mycket mer av mig idag. Skall ju till nya jobbet seda och tänkte försöka hinna käka innan dess.
Har haft en del dötid idag så har ägnat mig åt min konstiga vana att se miljoner YouTube-klipp med Jennifer Lawrence. Bör kanske söka hjälp för detta? Kommer nog skriva något mer om denna kvinna en annan dag. Har insett att det finns mycket tyckare kring ämnet.
 
Fick paus för en stund sedan också då jag beslutade mig för att jag borde måla naglarna inför mitt möte. NATURLIGTVIS kom jag direkt efteråt på att jag var jättekissenödig. Nu sitter jag och håller mig i panik i väntan på att naglarna skall ha torkat tillräckligt för att jag skall kunna öppna min gylf. Detta är anledningen till att jag aldrig har snyggt nagellack på mig. Jag kan bara inte hålla mig från att sabba det med en gång.
 
Nej nu skall jag försöka packa ner mina saker utan att komma åt naglarna också.... Går säkert bra..haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela