Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Lyckligt barn

Publicerad 2014-03-22 23:12:58 i Allmänt,

Idag blev Nico mycket lycklig då maken övertalade mig att han skulle få montera en av sina gamla mixerbord i Nicos rum. Jag har varit lite motståndare då det ser såå fult ut att ha trasig gammal ljudteknisk utrustning stående i ett barnrum, men jag visste ju att det skulle bli glada miner från alla håll så jag gav med mig.
 
Mycket riktigt så var sonen överlycklig över alla rattar, knappar och reglage att pilla på. Mest roligt var det dock att räkna allt och säga vilken färg de har. Det sista han sa innan han somnade handlade om att hans pappa var så snäll som hade gett den till honom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela