Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Idag var han en bebis

Publicerad 2014-03-05 20:12:54 i Allmänt,

Lång dag på jobbet, men med en hel del dötid också då elever inte kom när de skulle och tider kastades om som gjorde att man egentligen inte kunde utnyttja tiden på ett bra sätt... Men fick gjort en del ändå.
 
Efter jobbet kunde jag inte hålla mig utan gick in och köpte de där böckerna på bokrean som jag spanat in igår, och sedan åkte jag och hämtade sonen.
 
Blev dock inte mycket tid med honom alls för han ville till sin mormor och morfar och kom hem precis innan han skulle sova.. och den lilla tiden däremellan ville han spendera ensam på sitt rum. Han kom dock ut några minuter innan läggdags för att meddela att han var en bebis och ville bli inlindad i ett täcke och buren till sin säng. Så det var en sådan dag. En sådan där dag då man bara vill vara liten och bli kramad. Så då fick han vara liten och bli kramad, och somnade ganska snabbt.
 
Nu skall jag hoppa i säng för jag sov två timmar i natt och känner mig inte ett dugg pigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela