Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Gomorron gomorron

Publicerad 2014-03-18 09:22:56 i Allmänt,

Har några minuter att slå ihjäl innan jag skall stressa iväg så tänkte ro amig själv, igen, men lite sådana där frågor som jag besvarar själv. Sådant bara man själv tycker är kul. Och efter det är jag borta hela dagen så läs långsamt och njut av varje ord för det kan vara allt ni hör av mig idag :)
 
Vilken svordom använder du mest?
Jag svär väldigt mycket, men är i princip bara jävlar och fan som jag använder nu för tiden... tror jag.
 
Äger du en iPod?
Nej.. gör någon det nu för tiden? Jag har en iPad (Nicos) och en iPad mini dock.
 
Vilken tid är din väckarklocka ställd på?
Väckarklocka = mobiltelefon... Idag kl 07, annars oftast 06.30.
 
Använder du någonsin flip-flops?
Nej.. jag hatar dels skor där man ser tårna.. och tycker att flip-flops skaver mellan tårna dessutom
 
Senaste filmen du såg?
Anchorman 2 - skrattade så jag grät
 
Vad åt du till middag senast?
Potatis, fläsk och löksås
 
Har du gråtit offentligt?
Ja herregud.. jag gråter på bussen skitofta för jag dagdrömmer så sorgligt :)
 
Nej, men herregud vad jag slösar tid..  Kan dock berätta att jag i natt drömde att jag tillsammans med en grupp människor tvingades fly genom ett stort ökenlandskap (oklart varför men i mina drömmar är det oftast pga zombies eller andra monster) där man med jämna mellanrum gick in i små kaklade toalettbås och diskade. En ovanlig öken med andra ord.
 
I natt lyckades jag dock undvika att vakna och förvirrat skrika: Hampus, vad gör du? som jag gjorde natten innan. Svaret på frågan var att han låg bredvid mig och sov.
 
Dags att fixa till mig nu... Ha en bra dag alles
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela