Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

En månad kvar!!

Publicerad 2014-03-30 19:20:50 i Allmänt,

Nu är det en månad kvar till årets händelse! SciFi-mässan i Göteborg. De senaste två gångerna har Nico varit sjuk så vi inte har kunnat gå så det hoppas jag verkligen inte att han är den här gången. Första gången han var med där så var han bara en liten liten bebis :)
 
 
Årets gäster kan man se ovan. Men för mig är det roligaste alla försäljare med nördprylar. I år skall jag se till att ha med massor av pengar och köpa på mig massa grejer.
 
Eftersom både R2D2 och Chewbacca skall finnas på mässan så hoppas jag att Nico skall få se dem också. hade varit kul att ha kort på lillkillen tillsammans med dem.
 
(Bilder lånade från www.scifiworld.se)
 
Andra år har de också haft erbjudande att om man köper ett album med The Walking Dead så kan man få en målning av sig själv som zombie, och vi hoppas på att om vi köper 2-3 album så kanske vi kan få familjebild som zombies :)
 
(Bild lånad från www.scifiworld.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela