Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Åååh vad störande

Publicerad 2014-03-14 17:51:34 i Allmänt,

Hur störande är det inte när man inser att man glömde trycka på publicera i förmiddags då man skrev ett superlångt inlägg? Och att man lyckas trycka bort den autosparade förhandsvisningen så att det är borta för alltid?
 
Försöker påminna mig om vad jag skrev men det är totalt borta nu. Jag tror jag skrev om mina helgplaner och min glädje över att det var fredag.... bland annat... Var säkert oerhört välskrivet och inspirerande :)
 
Var nämligen väldigt pigg och på glatt humör tidigare idag, men just nu är jag istället yr och trött så peppigheten är försvunnen.
 
Maken spelar datorspel, sonen ser på Spöket Laban och jag gör faktiskt ingenting alls.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela