Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Vill vill vill

Publicerad 2014-06-30 12:38:17 i Allmänt,

Just nu tar jag en paus från mitt jobb som denna dag är så stressigt att mitt huvud bara snurrar. Sitter och grämer mig över det faktum att vi inte skall till Harry Potter utställningen. Jag vill verkligen, verkligen det. Vill det så mycket att jag känner att jag måste försöka övertala maken att om vi får barnvakt så kanske vi kan åka fram och tillbaka över dagen... Bara upp och ner... Eller "bara och bara"... men ändå
 
Läste på Pelles Personliga att han köpt en ask Bartie Botts Beans... det där magiska godiset som kan ha alla smaker.. och detta kommer även i smaker av kräks och ruttna ägg bland annat. Det bara MÅSTE man ju ha!!
Förstår ju vem som helst....
 
Kanske kan önska mig det i en tidig julklapp? Ok, väldigt tidig...
 
Nu skall jag försöka samla ihop mig... Hoppas att allt på jobbet går i lås så jag kan gå lite tidigare som tänkt så jag hinner handla och hem och städa det sista innan Hampus syster från Indonesien kommer på besök med sina barn. Ludwig och Gusten, som Nico fiffigt slagit ihop och kallar dem "Lustig" när han pratar om dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela