Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Trött

Publicerad 2014-06-27 19:53:02 i Allmänt,

I flera dagar har jag varit helt slutkörd då jag har så mycket mardrömmar på nätterna att jag aldrig få sova ordentligt och det har varit väldigt mycket att göra på jobbet. Så alla mina planer på storstädningar har egentligen bara resulterat i sortering av urväxta barnkläder i kartonger att sparas och påsar att säljas, och annons på Tradera har lagts ut. Orkade bara lägga ut det som enorma klädpaket dock så får väl se om det går att sälja. Kanske skänker bort det annars.
 
Får väl se om jag kan sova i natt. har fortsatt huvudet fullt av alla saker som jag måste komma ihåg att göra. Kanske är det det som framkallar mardrömmar.
 
Imorgon hoppas jag dock vara frisk då vi skall på släktträff med Hampus systrar på Liseberg så det blir nog kul för Nico (och oss) även om det skall regna. De har kommit från Jakarta respektive Oslo så det är liksom inte så att man lätt kan byta dag.
 
Vi har även (jag skriver vi men menar maken) installerat vår nya diskmaskin. Skall bli sååå skönt att slippa handdiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela