Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Tack för den bilen (och.. det är mitt eget fel)

Publicerad 2014-06-03 14:59:20 i Allmänt,

Jag får väl erkänna att jag inte haft så bra koll på det där med service på bilen och sådant man måste göra... men plötsligt kom jag på att jag inte servat bilen alls sedan jag köpte den... eller bytt kamrem... och AC:n är kaputt.. och ena vindrutetorkaren flög av... och en fjäder fram har gått av (makens fel... "Det är bara en pizzakartong" BAM! Nej, det var visst en betongklump vi körde på). Så nu när jag ringde och kollade vad det skulle kosta att fixa allt så... 20 000 spänn. Grattis till mig. Borde fan nästan köpa en ny bil istället... men tycker ju om min bil!
Blir till att leva fattigt nu dårå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela