Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Mer och mer svensson

Publicerad 2014-06-09 19:33:28 i Allmänt,

Nu har vi TV i vardagsrummet....! Det har smugit sig på. Vi hade först ingen TV alls i många år. Sedan tänkte vi att Nico kan ju ha en att se film på i alla fall så han fick en liten i sitt rum. För ett halvår sedan så tänkte vi att vi kan ju ha en stor på kontoret om vi vill spela tv-spel.. typ... så det blev så.. och nu... nu har TV:n fått flytta in i vardagsrummet... Som nu är smått övermöblerat, men vad gör det när vi aldrig har gäster ändå. :)
 
Så vi möblerade om igår då.. inte riktigt klara än.. för i övrigt brottas jag med min abstinens samt någon halsinfektion som gör att jag tycker mycket synd om mig själv. Dessutom var det dagisfest idag så kom nyss hem från det och lillkillen bara gick in i sängen och somnade så nu skall vi äta finmiddag och se Veronica Mars och fira att Skatteverket gav mig lite slantar tillbaka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela