Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Hej abstinens

Publicerad 2014-06-07 19:11:52 i Allmänt,

Jag har snusat i många många år. De senaste åren har jag snusat ca 1,5 till 2 dosor om dagen (jag snusar till och med flera gånger per natt då jag vaknar). Har ungefär mer nikotin än blod i ådrorna. Så kanske inte helt konstigt att jag nu  då jag bestämt mig för att sluta har absinensen från helvetet.
Jag snusar nu nikotinfri snus men har ändå tillåtit mig själv ca 5 vanliga idag under dagen. Trots att jag inte slutad helt tvärt så är abstinensen helt sanslös.. Jag till och med stavar sämre än vanligt för jag är så förvirrad! Hela dagen har jag känt mig trött, förvirrad, yr och som om jag hela tiden är på väg att svimma. Krävs en hel del ansträngning att inte bara ge upp och snusa vidare...

Kommentarer

Postat av: honungsbi

Publicerad 2014-06-07 20:18:52

Lycka till! Hoppas du lyckas :)

Svar: Tack :)
Knyttet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela