Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Den slapp lida mer

Publicerad 2014-06-27 19:55:51 i Allmänt,

På väg till bilen i morse.
 
Nico: Titta, en snigel!
Jag: Ja titta en snigel *går vidare*
 
Nico kommer glatt hoppande strax efter.
Nico: Nu är den död!
Jag: Va? Vad gjorde du med snigeln?
Nico mycket glatt: Jag trampade på den!
 
Jag: Men så får man ju inte göra... Nu fick ju snigeln ont.
Nico fortfarande nöjd: Nej mamma den har inte ont mer nu - den är död!
 
Räknas det som barnhärtighetsmord om man själv var den som orsakade lidandet? Hmmm

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2014-06-28 00:32:59

Hahahaha, det här var dagens absolut roligaste inlägg alla kategorier!

Svar: Ja jag hade lite svårt att hålla mig för skratt när han sa det :)
Knyttet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela