Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Shopping

Publicerad 2014-07-15 20:33:40 i Allmänt,

Jag handlar inte ofta kläder men så för et litet tag sedan så hade de rea på Haléns och jag fick ett ryck och beställde lite saker: 2 leggins, 1 leggins med tillhörande svart kjol, ett linne, två kortärmade toppar, en topp med trekvarts ärm och en tröja. Förvånande nog så passade allt väldigt bra och jag blev jättenöjd.
 
Tyvärr skapde det lite av ett köpsug så kunde inte låta bli att beställa lite till idag.
Kan ju se lite svart ut.. ja allt jag köpte var svart.. men min plan var att även köpa lite saker med färg men fick rensa i köpkorgen då jag hamnade aningens över min budget.. så får bli nästa beställning. Finns massor av mer jag vill beställa därifrån. Rensade bland annat ut tre snygga tröjor och ett linne från köpkorgen som får vänta lite.
 
En svart kjol med nitar
Ett svart linne med spets längst ner
En svart klänning med nitar på sidorna
2 pack byxor, ett par svarta och ett par kritstrecksrandiga
En tröja med nitar i form av tiger
 
Ja, jag är lite förtjust i nitar (Hampus gillar det INTE)...
 
Nästa gång skall jag beställa ett liakdant linne i rosa (om detta passar), en brun tröja med nitar, en grön tröja med en stjärna på, en rosa tröja med et hjärta på, en topp med änglavingar och lite annat... Dags att utöka garderoben med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela