Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Nico och hans bedrifter

Publicerad 2014-07-12 19:39:12 i Allmänt,

Jag har inte bara varit på stranden och sett film idag, jag har också gjort annat tillsammans med sonen. Vi målade. Körde samma teknik som för att få honom att våga skriva, jag säger att om han målar först så målar jag samma sak efteråt.
Blev följande alster.
 
 
 
 
 
 
Sedan gick vi ner till mina föräldrar där han byggde en del med lego.
 
 
 
På bilden ovan ser ni högst upp ett bostadshus. Om man sedan följer vägen så kommer man till affären, sedan till McDonalds (med randigt tak) och slutligen till stranden, berättade Nico (nej, han använde såklart inte ordet "bostadshus").
 
Slutligen en bild från en helt annan dag bara för att det ser så mysigt ut med den mossklädda brunnen i bakgrunden. Nico badade i sin pool på gräsmattan, och om ni undrar angående skummet så krävde Nico att få bubbelbad i poolen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela