Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Man ska inte klaga...

Publicerad 2014-07-28 21:22:38 i Allmänt,

...sägs det. Men ibland tänker jag... trots att jag älskar mitt jobb på många sätt och vis... att då jag var deltidssjukskriven för något som kunde liknas vid utbrändhet och inte klarade av stress mer... så kanske det smartaste valet inte var att byta jobb till ett mer ännu mer stress..
 
Just nu får jag migränhuvudvärk av mitt jobb. Känns som om jag knappt har tid att göra mitt jobb då jag måste hantera massa jäkla tjafs istället hela tiden.
 
Nåja... blev en timma övertid idag och kommer säkerligen bli en hel del stressande imorgon, men jag kan förhoppningsvis ta fredagen ledig och få andas lite.
 
Och eftersom jag är så tråkig så rekommenderar jag er att se denna video med Laci Green... och alla andra videos hon gjort. Jag tycker hon är amazing och anser att man borde använda hennes videos i sexualundervisning i skolan.. eller varför inte på engelskalektionerna... och lite överallt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela