Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

En dag (några timmar) på stranden

Publicerad 2014-07-12 13:50:04 i Allmänt,

Första gången i år som jag åkte till stranden. Tillsammans med mina föräldrar och Nico så köpte jag (de) fika och så drog vi till den lokala stranden och Nico fick bada med sin morfar. Jag har ännu inte införskaffat badkläder så fick nöja mig med att bada benen. Kände dock badsug så kanske får åka och inhandla badkläder imorgon.
 
Var perfekt strandväder. Soligt med svala vindar så man inte ens svettades. Underbart. Enda negativa är min extrema ångestframkallande oro för allt som kan  vara farligt på stranden. Jag är verkligen en "akta akta"-mamma som tror att han skall halka på klippor och slå sig blodig, falla från bryggan och drunkna eller något annat hemskt.
 
Hoppas att vädret tillåter ett strandbesök även imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela