Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Nu skarre sovas

Publicerad 2014-01-29 21:49:47 i Allmänt,

Blev att jag vart vaken en stund extra då jag fastnade i en gammal serie, och Nico ville mysa lite längre än vanligt innan han skulle sova.
Hade dåligt samvete då han blev besviken tidigare. Inte mitt fel dock. Hade lovat honom paket med pussel men fick fel på posten. Jävligt störande. Beställde ett pussel från samma ställe en månad innan jul ungefär, ett Bamsepussel. Fick dock även då ett annat pussel än det jag beställt. Gjorde inget den gången då han inte hade något av dem innan men mailade dem och sa att de kanske skall ha bättre koll. Och nu då jag åter beställer så får jag IGEN samma jävla pussel som innan. Kul att behöva säga det till en besviken treåring.
Så aja baja Lajbansson - bättre koll på att varan på bilden är det som skickas tack!
 
I övrigt har jag skrattat för mig själv i typ tio minuter åt bilden nedan. Jag har nog inte helt bra humor, eller så är jag bara trött.
 
 
Maken såg idag till att nya bokhyllan kom hem också, så snart kommer det vara så fint på kontoret. Då är det bara tv och sittpuffar som behövs så är det klart. Nu är det mest timmar och åter timmar med att gå igenom alla kartonger vi lagrat hos föräldrarna som gäller.
 
Well well.. nu måste jag sova. Natti natti på er.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-30 09:18:43

Haha, du har tydligen ärvt din sjuka humor från din mamma för den var ju jättekul/Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela