Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Det finns så mycket jag vill ha

Publicerad 2014-01-10 13:22:49 i Allmänt,

Det finns en farlig plats på nätet. Ett svart hål som hotar suga till sig alla pengar jag har, eller i nuläget - de pengar jag inte har. Panka är vi och ändå dras jag till denna plats och sitter där och suktar efter allt det jag vill köpa.
Etsy
Denna underbara men farliga plats.
 
Några av de saker jag nu längtar efter att kunna beställa och ha i mitt hem (och detta är då bara en bråkdel av allt fint som finns där - betänk bara detta... De har ett doftljus med lukt av enhörnings fis Fantasy Flatulence):
 
Men min absoulta favorit just nu är Ms. Bettys doftljus Bad-Ass Bitch. Tyvärr fraktar de inte till Sverige men har just skickat en mail där jag bönar och ber om detta.
 
 
Ett enkelt armband med Loki-citatet I do what I want. Skiter egentligen i att det är ett Loki-citat då det ju är ett vanligt uttryck, utan tycker bara om det.
 
 
Världens sötaste små klistermärken med Sherlock, Watson och Loki.
 
 
Citat-tavlor med Sherlock-citat. Funderar dock på att göra sådana själv.
 
 
 
 
Och två tavlor. Den med Katniss känns som ett måste. Den kommer hamna hos oss när vi får mer pengar i plånboken. Hade tyckt om den med Sherlock också, men det brinner inte lika mycket.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela