Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Saker som kan vara bra att veta om man är ny på denna blogg

Publicerad 2014-02-20 13:00:10 i Allmänt,

Toodels.
 
Även om den där 2500% ökningen av läsare bara höll sig i en dag (jag menar, såå rolig är jag inte) så har jag en hel del nya läsare och kände att det kan vara bra att informera om ett och annat bara sådär i förbifarten.
 
Vad gäller mina kategorier så kan ni helt och hållet bara ignorera dem. Man missar massor av inlägg om man försöker använda dem för att hitta inlägg inom ett visst ämne då jag sedan ungefär ett år tillbaka glömt att använda mig av dem så alla inlägg hamnar under Allmänt. Sorry. Jag skall kanske ta tag i det någon dag. Eller inte.
Letar ni gamla inlägg så gå månadsvis istället.
 
Vad gäller kommentarer så får jag så få så har nog nästan aldrig haft anledning att ta bort några eller så, men kan ju vara bra att veta att jag väljer fritt vilka jag låter stå kvar och inte.. så om jag uppfattar något som olämpligt eller otrevligt så raderar jag utan tveksamhet.
 
Och så gällande Vem jag är så kan jag ju kort sammanfatta min person med att jag är
snart 34
feminist (och brinner mycket för genusfrågor och HBTQ-rättigheter)
ateist (kan nog sägas vara även anti-teist)
politiskt är jag mycket till vänster
sci fi - nörd
har litterära ambitioner men inget tålamod nog att sätta mig ner och ta tag i det
är mamma också, och gift med en man
 
Har man frågor är det fritt fram att ställa dem... Vill man berätta vem man är får man gärna göra det också. Annars kan man bara läsa... på lediga stunder eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela