Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Nu skall jag slappa

Publicerad 2014-02-20 20:21:26 i Allmänt,

Ikväll blir det inget Battlestar Galactica då maken har spelkväll och jag själv skall se på Criminal Minds. Jag tycker också att vi alla skall se på Debatt där Blixa (Anna-Karin) är med idag!! Och så hejjar vi på henne allt vad vi kan. Så himla modigt av henne. Vette sjutton om jag hade klarat att sitta i en tv-studio. Antingen hade jag blivit stum av nervositet eller fått vansinnesutbrott på idioter.
 
Imorgon skall jag nog tillbaka till doktorn och ta nya prover då typ inga av de jag tog sist var bra.
Ämnesomsättningsproverna var för lågt.
Sockret var för högt.
B12 var för lågt.
Folat var för lågt.
Något står inte helt rätt till i denna kropp.
 
Kanske att jag orkar skriva något mer idag men troligtvis återkommer jag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela