Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Min nyfikenhet tar knäcken på mig

Publicerad 2014-02-24 10:15:20 i Allmänt,

Igår hände det igen... massor av läsare... Bara sådär plöstligt. Var kommer ni ifrån? Vilka är ni? Jag blir ju så nyfiken att jag nästan avlider. Och får nästan sådär scenskräck... Ni vet känslan av att stå på en upplyst scen medan publiken är dold i mörkret nedanför... alla kan se mig, jag kan inte se dem....
Hade varit så spännande att veta hur ni hittade hit. Fast kanske är ännu mer spännande om jag fantiserar ihop personligheter och liv till er alla?

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2014-02-24 18:46:34

Jag hittade hit via LadyDahmer som länkade till dig. Jag heter Elin, socionomstudent (6 termin) bor i Umeå och identifierar mig som feminist! Har för övrigt en treårig son också :)

Svar: Åh, alltid roligt med blivande socionomkollegor :)
Knyttet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela