Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Lite av varje och Nesting Dolls

Publicerad 2014-02-24 17:57:37 i Allmänt,

Hemma från jobbet och sitter i soffan med en son som vägrade äta, sa att han mådde illa och sedan somnade... Så sjukt barn med andra ord. Maken får ta vabbandet denna gång dock.
 
I övrigt har jag fått ett glatt besked som kommer meddelas när det först meddelats till berörda parter. Jag har också letat barnkläder på Tradera som nämnts innan, och så har jag kollat in Nesting Dolls på Etsy. Är mycket sugen på att starta en samling med nördiga nesting dolls.
 
Hade kunnat börja med dessa:
 
Battlestar Galactica
 
Rätt fula, men roliga, Avengers
 
Star Trek
 
Då jag själv är trött som ett vrak blir det kanske inte så mycket mer skrivet idag men tipsar alla om att läsa fjortonåriga Julia Essels grymma debattartikel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela