Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Kalasdag

Publicerad 2014-02-01 19:15:30 i Allmänt,

Idag firades att lillebror fyllt 30 och hans tjej fyller 25. Nico var överlycklig att få hälsa på sin morbror och ännu gladare blev han när han fick testa att spela tv-spel med Mario. Själv åt jag hembakade kladdkakemuffins, marängkakor och annat gött tills jag nästan sprack.
 
Efter kalaset följde Nico med sin mormor och morfar hem och jag och maken skulle storstäda. Istället somnade jag dock på soffan och Hampus fick städa själv. Så kan det gå :)
 
Nu skall vi ha myskväll med film och tacosnacks. Mellon får jag se på repris imorgon då maken är allergisk mot schlager (säger han bara för att vara tuff). Gör mig dock inte så mycket då det ärligt talat är 95% skit. Men vill ju se lilla favvon Yohio.
 
Btw så fungerar vårt nät igen. Tack och lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela